Kan ikke holde ud at være nogle steder!

Tal direkte med ligesindede mennesker
Besvar
Frustreretpige
Indlæg: 1
Tilmeldt: 12. jan 2011, 01:52

Kan ikke holde ud at være nogle steder!

Indlæg af Frustreretpige »

Jeg er en pige på 20 år, der fik mit første udbrud af herpes for 2 1/2 år siden, og har lige fået mit andet undbrud, dette er blot langt værre ! Jeg kan ikke holde ud at gå, sidde og ligge i længere tid af gangen, kan ikke finde ud af hvad jeg skal stille op? Jeg har voldsom svie og når jeg skal tisse..... DET ER FORFÆRDELIGT! Troede at jeg skulle besvime tidligere da jeg tissede, og kunne ikke lade være med at skrige - det eneste der hæmmer smerterne lidt er hvis jeg står i bruseren i noget tid..
Desuden kan jeg ikke sove ordenligt, vågner flere gange i løbet af natten med smerter og ved ikke hvad jeg skal stille op..
Jeg startede på pille kuren igår, men jeg er ret utålmodig!
Jeg kan ikke finde ud af, om blærerne har bedst af at få luft, for så tørrer det jo lidt ind, eller om det er bedst af holde det lidt "fugtigt" dernede?
Og kan man ikke få noget man kan smøre på så det dulmer smerterne lidt, så jeg måske er i stand til at tage i skole, og kunne holde ud at være der..

Takker på forhånd for alle der vil give mig et råd, jeg har virkelig brug for det !

Hjælp!

1956
Helgen
Helgen
Indlæg: 55
Tilmeldt: 6. jun 2010, 07:16

Re: Kan ikke holde ud at være nogle steder!

Indlæg af 1956 »

Da jeg havde udbrud synes jeg en god kvalitet AloeVera gel både kølede og beroligede det angrebne område, men det kan du selvfølgelig ikke bruge i urinrør og blære - hvis du er angrebet der.

Køb en god kvalitet pebermyntethe - måske også noget lakridsrod - lav nogle store krus te - bland måske en god kamillethe i (den bedste stammer fra de varme lande) - de første to er antivirale - den sidste beroligende - og en god honning fremkalder en god søvn.

Du må op på hesten og igang med noget forebyggende

merle
Indlæg: 2
Tilmeldt: 14. feb 2011, 18:50

Re: Kan ikke holde ud at være nogle steder!

Indlæg af merle »

Jeg var virkelig meget plaget af Herpes genitialis... Helt sikkert stress-relateret og helt umuligt at slippe af med. Nu har jeg fået styr på det og jeg kan kun anbefale Olivir. Det er et naturmiddel som består af et udtræk af olivenblade. DET HJÆLPER i løbet af meget kort tid!!!!!
Jeg kan anbefale at gå ind i en helsekostbutik og tale med dem om midlet og få dem til at sammensætte en kur.

Herpes G er en forfærdelig lidelse og jeg føler med dig, men der er noget at gøre!
God bedring.

Besvar