Piller og Urter

Har ernæring en indflydelse på dine gentagne udbrud ?
Besvar
Mikkel

Piller og Urter

Indlæg af Mikkel »

Hej alle,

Da jeg først blev diagnosticeret for lidt over et år siden, var det her forum det første jeg fandt der hjalp mig. Derfor er det også her at jeg vil fortælle hvordan jeg er sluppet af med mine udbrud.

Kort om sygdomsforløb: Fra første udbrud til for ca. 3 mdr. siden havde jeg udbrud stort set hele tiden (sådan føltes det). Jeg fik stærke smerter i fødder og ben og fik blærer/sår på kønsdelene. Jeg er meget fysisk aktiv, og jeg kunne meget tydeligt mærke hvordan et hårdt træningspas kunne fremprovokere et nyt udbrud. Så lidt skulle der til. Jeg endte med at tage Aciclodan 400mg, hvilket jeg fik svag feber af.

Og til kuren: 2 multivitaminer pr. dag. 1 hvidløgstablet pr. dag. 1 400mg Aciclodan pr. dag. Det hele i forbindelse med et stort måltid.

Jeg har ikke haft et udbrud i 3 måneder. Det stoppede stort set med det samme jeg begyndte på denne cocktail. Jeg arbejder hverken i medicinalindustrien eller i hvidløgstabletindustrien.

Jeg har stadig virus i kroppen. Jeg kan mærke den spøge lidt af og til. Men jeg får ikke udbrud, og jeg har ingen problemer med feber eller smerter.

Hvis jeg skal være helt ærlig tror jeg at det er hvidløgstabletten der gør foreskellen. Men jeg ved det ikke, og jeg har ikke tænkt mig at teste det.

Jeg håber virkelig der er mange der får glæde af den her information.

vh. mikkel

Besvar