Nødder

Har ernæring en indflydelse på dine gentagne udbrud ?
Besvar
Q44 år

Nødder

Indlæg af Q44 år »

Og jeg som elsker nødder og chokolade. Spiser ellers meget sundt og dyrker motion, hvilket jeg ikke kan p.t., da jeg har så ondt i min hæl/fod!! Rigtig øv!

Gæst

Re: Nødder

Indlæg af Gæst »

Nu fatter jeg bare intet!!!!
Kan der være sammenhæng mellem herpes og fodproblemer?????????
Grunden til jeg spørger er, at jeg har døjet med herpes i næsten 2 år og samtidig pådraget min en kronisk skade i min fod ( samme side som udbrudene altid kommer) af for meget sport.
Inden netdoktor skiftede udseende var der en debatør som også skrev om herpes og desuden i den del der omhandlede fodskader ( kunne af måden der blev skrevet på i begge forum og navnet der blev underskrevet med regne ud, at det var samme person).
Kan du beskrive dine fodskade nærmere???
For mit vedkommende drejer det sig om betændelse i senen fra hælen til tæerne, kommet af for meget løb, men samtidig med denne skade dukkede op fik jeg herpes genitalis, som jeg aldrig har fundet ud af, hvor stammede fra, da jeg ikke har været sammen med nogen med eller uden kondom, som har haft symptomer på dette.
Ved godt det lyder komplet åndssvagt, men underligt at der nu er 3 stk. der kan have samme 2 diagnoser.... den med fodskaden er jo ikke ligefrem typisk. 11

Q44 år

Re: Nødder

Indlæg af Q44 år »

Ja, man skulle da tro, at sport var godt, hvis man er syg!!! Jeg selv dyrker yoga og step hver en gang om ugen. Svømmer også en del. Step har jeg ikke kunne gå til i tre uger, da det fæles som om, nerven er i klemme mellem hælen og tæerne!! Da virus jo sætter sig i nerverne kan det kun være det. har ellers aldrig haft problemerne med mine fødder eller andet. hair altid bevæget mig meget. Nu sidder jeg hver aften og masserer min fod og strækker ud, så vidt muligt, da det gør meget ondt at strække fodden. Er vild træt at det, da jeg føler mig totalt handikappet. Min kærestes eks-kone lider også af herpes og har ondt alle steder i kroppen. Hun kan ikke dyrke noget sport. Hos hende sidder smerterne i nakken, skuldrene og foran på brystet. Går til kiropraktor en gang om ugen og til osteopat. Håber ikke, jeg ender sådan. Det er livet sgu' for kort til.

Har også været på netdoktor, men der var ikke meget at hente der.

Kan ikke forstå, at man ikke forsker mere i denne sygdom, nu så mange har den!!!

Gæst

Re: Nødder

Indlæg af Gæst »

Synes netdoktors "tråd" hjalp mig meget, da jeg fik udbrud første gang for et par år siden, dog er debatten der ændret, og der "sker ikke rigtig noget" mere. Heldigvis er der kommet godt gang i debatten her, hvor det så primært er herpes der skrives om, denne debatside var der ikke så meget gang i, da jeg fik virussen.
Vores symptomer i fødderne lyder ikke helt som det samme, men stadig kan jeg undres over, om det skulle være en sammenhæng i nervebaner, medianer eller noget???
Heldigvis siger min erfaring mig, at virus er faldt lidt mere til ro i min krop nu efter et par år, end da den lige brød ud. Så for dem der er nysmittede kan jeg kun sige, at der er håb forude.

Besvar