Jeg spiser lysin

Har ernæring en indflydelse på dine gentagne udbrud ?
Besvar
Anja

Jeg spiser lysin

Indlæg af Anja »

Hej Alle.
Jeg har haft herpes genitalis i snart 3 år, jeg var , meget ulykkelig da jeg fik det, syntes det var pinligt, skammeligt, ulækkert og ja jeg havde det meget skidt med det. jeg blev smittet af min daværende kæreste, som ikke fortalte mig at han havde det og som benægtede at han havde noget, men det kunne jeg bare ikke bruge til noget når vi kun havde kendt hinanden i ca 2 mdr,( kan da godt være at han intet vidste der er jo nogen som får meget små ubrud, men alligevel) så jeg var temmeilig frustreret og er det vist nok stadig, jeg får mine anfald ca hver 3 mdr, aciclovir virker godt på mig , kan mærke det i ca 3 dage, hvor det er ubehageligt også forsvinder det, nu vil jeg så hoppe på det med at få masser af vitaminer, derudover prøver jeg lysin, som bliver nævnt tit i forbindelse med herpes som vil kunne afhjælpe men om det er et salgstrik eller hva må komme an på en prøve, hvis man vil vide mere om det kan man læse om det på http://www.vitaviva.dk de har også nogle forebyggende foreslag og til udbrud… er der nogen som har erfaring med det? (lysin)
Men så vil jeg sige at det nu letter lidt på humøret at se at andre også er i samme situation som en selv, så er jeg ikke helt alene, men må sige at det er bestemt ikke noget jeg nævner hvis snakken kommer på herpes sntes stadig det er pinligt og nok fordi at det er en kønssygdom og det er stadig tabu… men godt at se alle de indslag her og især dit Ane, det sætter tingene lidt i perspektiv. Hilsen Anja

Ukendt

Re: Jeg spiser lysin

Indlæg af Ukendt »

Hej Anja

Har prøvet lysin-tilskud, synes ikke det gjorde nogen forskel - men det kan jo meget vel være individuelt…

Ellers nogen, der har prøvet noget “alternativt”, der synes at have virkning?

Besvar