Hvordan fortæller jeg kommende kæreste at jeg har Herpes 1 med udbrud i underlivet ?!

Det er jo ikke enden på dit sexliv. Fjern tabuet og skriv dine tanker.
Besvar
KaThea

Hvordan fortæller jeg kommende kæreste at jeg har Herpes 1 med udbrud i underlivet ?!

Indlæg af KaThea »

Hej :-)
For snart 1 år siden blev jeg smittet med Herpes 1 i underlivet efter et one-Night stand. Nu har jeg mødt en super dejlig fyr og vi har set hinanden 2 gange. Vi skal ses igen på lørdag, og der vil jeg fortælle ham at jeg har herpes. Vi har ingen seksuel kontakt haft. Men jeg er så nervøs og ligger næsen med hjertebanken ved bare tanken omkring at skulle fortælle ham det. Hvordan får man sagt det og hvordan reagerer han ?!
Jeg har kun haft 3 små udbrud siden jeg blev smittet, så det er ikke noget jeg tænker over i hverdagen, men jeg skal lige love for at det gør jeg efter jeg har mødt ham :cry: Hvor er det ærgerligt det skal fylde så meget og få lov til at styre !!
Hvad pokker skal jeg stille op :-/

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Hvordan fortæller jeg kommende kæreste at jeg har Herpes 1 med udbrud i underlivet ?!

Indlæg af malou85 »

Hej :)

Jeg vil råde dig til bare at være ærlig.
Jeg har gjort følgende, at jeg har sagt, at der en ting, jeg er nødt til at nævne. At jeg har herpes 1. At det smitter ved udbrud og kondom ikke beskytter. Jeg har selv været meget obs på udbrud, og derfor fortæller jeg også dette. Jeg fortæller, at der er under 5 % risiko for smitter i udbrudsfrie perioder. Og at jeg har forståelse for, hvis han ikke ønsker at gå i seng med mig. Jeg plejer også at nævne, at det er et fælles ansvar, nu jeg har været 100% ærlig :)

Smutter han på grund af det, så er han ikke den for dig :) husk det :)

held og lykke :)

Besvar