Min mand har pludselig herpes!!!

Det er jo ikke enden på dit sexliv. Fjern tabuet og skriv dine tanker.
Besvar
WhatTheFuck!
Indlæg: 1
Tilmeldt: 7. jul 2015, 16:28

Min mand har pludselig herpes!!!

Indlæg af WhatTheFuck! »

Min mand, som jeg har været sammen med i 4 år, og har to børn sammen med, har pludselig fået herpes.?! Han har håndteret det her virkelig dårligt, han skrev det i en SMS, og skrev a jeg sikkert også havde det... Han svarer mig ikke, fordi jeg er blevet sur på ham over det! Jeg er SÅ vred! Jeg har aldrig ALDRIG noglesinde haft en kønssygdom, og nu ska jeg nok leve med herpes!?
Ka han ha haft herpes FØR han mødte mig, hvor det ALDRIG har været i udbrud før? Eller betydet der a han har været utro? Han har også bloster i munden, men det er åbenbart herpes... Han har også noget i numsen.? ... Hvad med vores sønner?! Hvad med mig? ... HAR jeg herpes? Jeg har Li fået det her af vide, og han er ikk til nogle hjælp! Han skrev kun et ords sætninger, og ja, blev sur da jeg blev sur, over a hans vilde fortid nok har gjort MIG syg... Jeg ringer til lægen imorgen...
Hvordan ska jeg ku leve med det her??? Har læst a ikk engang kondom beskytter 100%?!
Vi var sammen i foregårs, og Idag fik han det konstateret af en læge... Jeg har aldrig haft et udbrud? Kan det så gå i udbrud om 5 år? Fuck mand ... Jeg ryster, så vred er jeg!

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 135
Tilmeldt: 25. aug 2008, 21:17

Re: Min mand har pludselig herpes!!!

Indlæg af Arenze86 »

Tror du skal tage det helt roligt. Ingen grund til at være vred, hvis du ellers stoler på din mand.
Han kan sagtens ha' haft herpes, uden at have haft udbrud tidligere - ja, selv du kan have smittet ham uden at vide det. Så tag en slapper og tag det som det kommer. Snak med lægen, og se hvad der sker. Ingen panik eller vrede endnu.
Os der lever med det har liv ligesom alle andre, så bare tag det roligt :)

Besvar