Svien brændende... Nervesmerter???

Det er jo ikke enden på dit sexliv. Fjern tabuet og skriv dine tanker.
Besvar
Solveig
Indlæg: 7
Tilmeldt: 10. feb 2014, 13:18

Svien brændende... Nervesmerter???

Indlæg af Solveig »

Hej

Som overskriften lyder har jeg de sidste 3 måneder ca. 20+ dage hver måned haft en brændende fornemmelse i hele min "kvindelighed" mest omkring de indreskamlæber, hverken ben, lår eller baller er ramt. Jeg har kun 2 gange i mit herpes-1-liv (ca. 2,5 år) haft sår og egentlige udbrud. Kan det virkeligt være mine nerver der er skadet?

Er grædefærdig, det er ikke fordi de gør usandsynligt ondt, med det er virkeligt ubehageligt og irriterende og det amputere mit sexliv fuldstændigt, tror vi har sex 2 gange om måneden, det er sgu den rene elendighed.
Er begyndt i forebyggende behandling, da der var tvivl og der var tale om nærmest kroniske udbrud uden nogle synlige fund... Medicinen har ikke ændret noget! -alt nej!

Har fået en henvisning til en gynækolog, som forhåbentligt kan kaste lidt lys over dette. - Beder til at det er svamp eller lign., altså noget som kan behandles. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre hvis det ikke forsvinder. :roll:

Er der nogle af jer der har prøvet noget tilsvarende?

Mange fortvivlede hilsner Solveig

leaa96ab
Samaritan
Samaritan
Indlæg: 44
Tilmeldt: 20. jan 2016, 05:45

Re: Svien brændende... Nervesmerter???

Indlæg af leaa96ab »

Hej ! Jeg så dit indlæg og måtte skrive. Jeg har samme kroniske symptomer! Brænden og svien efter infektion med hsv 2 i juli 2013. Har fået en behandlingscreme ved bispebjerg hospital og skal prøve den. Medicinen har heller ikke hjulpet mig meget.. Troede der var andet galt men på bispebjerg og min gynækolog har bekræftet at kraftig påvirkning i hudens nerver af herpes, kan gøre dette. Det kan også aftage men jeg forstår så meget, hvordan du har det! Har du det bedre nu?
Mvh. Leyla.

bergen

Re: Svien brændende... Nervesmerter???

Indlæg af bergen »

Prøv å trene opp musklene i bekkenbunnen. Knipeøvelser for skjede og endetarm har hjulpet meg!! Ved trening øker blodgjennomstrømningen og avfallsstoffer fjernes. Jo mer vondt vi har jo mer spenner vi oss- prøv knipeøvelser!

bnr105
Indlæg: 6
Tilmeldt: 12. jun 2016, 10:25

Re: Svien brændende... Nervesmerter???

Indlæg af bnr105 »

Hej Solveig og jer andre!

Jeg kender præcis til jeres symptomer!
Siden et slemt herpesudbrud (dog ikke mit første) i november 2015, har jeg (og vi skriver juni 2016 nu) haft mere eller mindre konstante smerter, ubehag, kilden, kløe, prikken og nervesmerter i underlivet. Det er ikke slemt, men det er generende så det vil noget!! Jeg går konstant og er bange for, at jeg går i udbrud, men det sker ikke. Min læge afviser også, at det er herpes, men jeg har hverken svamp eller andre problemer i underlivet - det er jeg blevet testet for. Heller ikke andre kønssygdomme. Jeg er sikker på, det er herpes, der gør det. Jeg har i 2 mdr været på aciclovir 2 gange dagligt, men det hjælper på ingen måde. Mange på andre forummer taler om nervesmerter i ben og baller, men det oplever jeg dog ikke? Mit er kun i underliv og nogle gange "bagi".
Har I andre fundet ud af noget? Jeg skal til lægen d. 22 og kræver også henvisning til gynækolog. Det kan ikke passe det her.
Håber på at høre fra jer :-)

Besvar