Forandret sexliv - vil man altid kunne smitte?

Det er jo ikke enden på dit sexliv. Fjern tabuet og skriv dine tanker.
Hatty

Re: Forandret sexliv - vil man altid kunne smitte?

Indlæg af Hatty »

Jeg kender alt for godt følelsen!
Jeg har type 2 og har haft knap et år til at vende mig til det .... hvilket ikke har været nemt!
Fik det i starten af mit forhold (var syg af helvede til! ) og vi regner med at han smittede mig (han vidste dog ikke selv at han havde det på daværende tidspunkt)

I starten gik jeg i panik - mit liv var slut! Jeg var klar til at droppe min kæreste (vidste da ikke han også havde det) og var samtidig uendelig bange for at miste ham fordi jeg var bange for at blive alene. Jeg nævnte det for en enkelt fyr (mest bare for at prøve det af) som tidligere havde brændt for at få fingrene i mig - og han måtte med det samme sige at han ikke ville turde noget nu.

Jeg har haft meget tid til at tænke over det og er faktisk kommet til en ret trist konklusion ..... hvis min kæreste forlader mig (7-9-13 at han aldrig gør) tror jeg ikke jeg vil kunne finde en ny, af den enkelte grund at jeg ikke psykisk ville kunne holde til at blive valgt fra grundet min sygdom.
Håber det bliver bedre med årene - for jeg må indrømme at jeg stadig har det meget stramt med sygdommen, ikke engang mine helt tætte veninder kender til det. Det er faktisk kun min kæreste og min mor (da jeg havde brug for en at tude ud ved efter svaret fra lægen)

Besvar