han var sammen med mig i hverdagene, og så andre piger i weekenderne (FIK JEG AT VIDE DA VI SLOG OP) SKIDERIK!
Jeg var så ked af det dengang og tænkte på om jeg nogensinde ville få et normalt sex liv igen, nu må jeg ikke have sex når jeg har udbrud,
må ikke spise chokolade (så for jeg udbrud), jeg får udbrud når jeg er ved at få menstruation, jeg er så træt af det! Er så ked af det at jeg aldrig vil dyrke sex igen, er så bange for at jeg vil smitte andre igen! Jeg har haft kærester siden jeg fik herpes, men jeg vil ikke have en kæreste igen, gider ikke fortælle nogen at jeg har herpes, jeg kan ikke føde vaginalt i fremtiden hvis jeg har herpes, jeg kan smitte nogen selvom jeg ikke har udbrud, skal have kondom på hver eneste gang ooohhh JEG HADER HERPES! jeg er ellers blevet vant til at leve med herpes, men jeg har så meget vrede indeni mig endnu, jeg hader ham fyren der smittede mig, han så jo andre i weekenderne, han var en forræder. Ville ønske jeg kunne tage tilbage i tiden så ville jeg aldrig havde sex med ham fyren, han var jo mig utro hele tiden, han udnyttede mig. Hvis jeg aldrig havde mødt ham, så ville ellers have et normalt sexliv nu!
Så mennesker ?????????? Please UNDGÅ AT HAVE SEX NÅR I HAR UDBRUD!