Kun 15 år da jeg blev smittet :(

Det er jo ikke enden på dit sexliv. Fjern tabuet og skriv dine tanker.
Besvar
Pinky

Kun 15 år da jeg blev smittet :(

Indlæg af Pinky » 15. jan 2013, 05:21

Hej jeg er en pige på 17 år nu, og jeg har fået konstateret herpes da jeg kun var 15 år. Jeg "datede" en fyr som var lidt ældre end mig,
han var sammen med mig i hverdagene, og så andre piger i weekenderne (FIK JEG AT VIDE DA VI SLOG OP) SKIDERIK!
Jeg var så ked af det dengang og tænkte på om jeg nogensinde ville få et normalt sex liv igen, nu må jeg ikke have sex når jeg har udbrud,
må ikke spise chokolade (så for jeg udbrud), jeg får udbrud når jeg er ved at få menstruation, jeg er så træt af det! Er så ked af det at jeg aldrig vil dyrke sex igen, er så bange for at jeg vil smitte andre igen! Jeg har haft kærester siden jeg fik herpes, men jeg vil ikke have en kæreste igen, gider ikke fortælle nogen at jeg har herpes, jeg kan ikke føde vaginalt i fremtiden hvis jeg har herpes, jeg kan smitte nogen selvom jeg ikke har udbrud, skal have kondom på hver eneste gang ooohhh JEG HADER HERPES! jeg er ellers blevet vant til at leve med herpes, men jeg har så meget vrede indeni mig endnu, jeg hader ham fyren der smittede mig, han så jo andre i weekenderne, han var en forræder. Ville ønske jeg kunne tage tilbage i tiden så ville jeg aldrig havde sex med ham fyren, han var jo mig utro hele tiden, han udnyttede mig. Hvis jeg aldrig havde mødt ham, så ville ellers have et normalt sexliv nu!
Så mennesker ?????????? Please UNDGÅ AT HAVE SEX NÅR I HAR UDBRUD! :cry:

Arenze86
Guddommelig
Guddommelig

Re: Kun 15 år da jeg blev smittet :(

Indlæg af Arenze86 » 15. jan 2013, 20:53

Hold da op, du ser godt nok sort på det hele. Men tag det helt roligt - du kan det hele stadigvæk (hver ting til sin tid).

Jeg kunne heller ikke spise chokolade og alt det usunde i starten - det går fint nu.

Jeg har en fast kæreste (nu blevet forlovet) - Jeg har et helt normalt sexliv (ja, har ikke sex når jeg har udbrud, men det behøver ikke ødelægge resten) - ja, jeg har smittet min kæreste da vi smed kondomet (kan dog også smitte med kondom), men han var helt klar over risikoen for smitte (heldigt for ham, er han ikke hårdt ramt).

Du kan også sagtens føde normalt - det vurderes af lægerne når du kommer så langt. Det er primært hvis man har første udbrud når man skal føde, så er den gal (og det har du jo ikke).

Der er selvfølgelig mange ting der er træls, og de første år er helt klar de sværeste efter min mening. Men det bliver bedre. Og du skal måske fortælle en masse fyre at du har herpes indtil du finder den rette, men du skal nok finde ham.

Der er ingen grund til at opgive at leve livet - det handler bare om at være ansvarlig i de ting man gør :)

Gæst

Indlæg af Gæst » 18. jan 2013, 17:48

Hej alle.

Jeg synes det er på tide at opfordre alle herpes smittet til at benytte www.herpesdating.dk, så vi kan stoppe smitten af herpes og hpv.

Her kan vi alle samles som "normale mennesker igen " og fortsætte vores liv uden alle de bekymringer vi ellers gå rundt med.

Mvh herpesdater.

fortvivl

Indlæg af fortvivl » 28. jun 2015, 23:34

Ved præcis hvordan du har det! Er selv 17 år og har lige fået konstateret herpes g. Det er vildt nederen og jeg hader det og jeg hader mig selv. Herpes går mig mere på psykisk end fysisk :-(

Besvar