Livet slutter da ikke pga. Herpes !

Det er jo ikke enden på dit sexliv. Fjern tabuet og skriv dine tanker.
Besvar
Pige 20 år

Livet slutter da ikke pga. Herpes !

Indlæg af Pige 20 år »

Hej jeg er en pige på 20 og har lige haft mit første udbrud af herpes G. Først da jeg var til lægen blev det antaget at det muligvis var svamp - lægen var meget usikker da mine skamlæber var fuldstændig opsvumlet og røde. Jeg fik noget med hjem som skulle virke mod det, næste dag var det tydeligt at det ikke var svamp - jeg havde fået små blærer overalt på mine skamlæber, klitoris og ved indgangen til min skede. Smerten var ubeskrivelig - jeg kunne hverken sove, spise, gå, stå, sidde, ligge og jeg var ved at besvime når jeg skulle tisse.
Så jeg fik en behandling med aciclovir - men fik stadig en uge i helvede. Jeg var syg lige op til udbrudet - fik min mens under udbrudet - og fik halsbetændelse efter udbrudet.
Jeg fik anbefalet af lægen noget der hedder xylocain gel 2% og som købes som håndkøb - det virker lokalbedøvende og man kan bruge det ligeså ofte man vil. Det kan jeg kun varmt anbefale at bruge under udbrudet og så smøre det på de steder hvor man har blærer og sår osv.

Og livet slutter ikke fordi man har herpes - hvis folk forkaster en bare fordi man har en sygdom som halvdelen af danmarks befolkning har, så er de alligevel ikke værd at samle på (desuden har en stor del af dem også selv herpes - de ved det bare ikke).
Jeg er selv i et fast forhold og det er muligt at det er min nuværende kæreste der har smittet mig - hvis dette er tilfældet vil hans x-kærester blive kontaktet og ligeledes vil min x også få besked. Der er man bare nødt til at bide stoltheden i sig og forsøge at begrænse smitten.

Besvar