Pessar? For real?!

Det er jo ikke enden på dit sexliv. Fjern tabuet og skriv dine tanker.
Besvar
Gæst

Pessar? For real?!

Indlæg af Gæst »

Nu har jeg så mødt den her fyr, og i går bristede boblen og jeg fortalte ham at jeg havde herpes, han fløj over til computeren og begyndte at søge på informationer på nettet. For det første blev jeg gal over de ting der stod, for meget af det var noget værre vås!

Men hvis der stod på nettet måtte det være sandt og mine argumenter blev skudt i sænk!
Så han takkede nej, den har jeg alligevel ikke prøvet før, og har haft herpes i 2 år uden at smitte andre eller mig selv andre steder.

Alligevel fortsætter han sin research i dag, og konstatere at smittefaren er lavere hvis jeg bruger Pessar i stedet for at anvende kondom...
Er jeg åndssvag hvis jeg ikke kan se hvor forskellen ligger?

Og er der nogen af pigerne herinde der kan fortælle mig lidt om at bruge pessar, for jeg synes ærligt talt at tanken om at have en gummi prop siddende i flere timer er stærkt utiltrækkende!
Og indtilvidere har jeg ikke kunne finde nogen fornuftige svar på noget! ud over at man skal sprøjte sæddræbende creme op hvis det sidder i mere end 2 timer før samleje, inden samleje og det skal sidde 6 timer efter... Ew... siger jeg bare...

Hjælp

malou85
Guddommelig
Guddommelig
Indlæg: 116
Tilmeldt: 4. dec 2011, 10:51

Re: Pessar? For real?!

Indlæg af malou85 »

Nej det har jeg ved gud aldrig hørt....tror han også på nisser?!

Jeg vi råde dig til at finde en fyr, hvor tilliden mellem jer er bedre. Jeg ville virkelig ikke være sammen med en fyr, der konstant skulle påpege og være bedrevidende. Du har gjort dig nogle erfaringer med din krop og din herpes, og det er super godt!

Man kan sagtens have sex, til trods for herpes. Den bedste måde at undgå smitte er at være opmærksom på udbrud. Det er dér smittefaren er absolut størst. Der er ca 5 % riskiko for smitte i perioder uden udbrud. Jeg har heller ikke smittet mig selv, min ekskærestes eller sexpartnere efterfølgende! Min eks og jeg brugte ikke kondom.

Besvar