Var min kæreste utro og fik herpes - av av

Det er jo ikke enden på dit sexliv. Fjern tabuet og skriv dine tanker.
Besvar
Klunt

Var min kæreste utro og fik herpes - av av

Indlæg af Klunt »

Mit livsindhold netop forsvundet …. sådan føles det i hvert fald.

Jeg mødte for et par måneder siden mit livs kærlighed - det er jeg sikker på. Inden da havde jeg desværre købt og betalt en ferie i Brasilien sammen med alle gutterne og den er jeg netop returneret fra. Jeg var meget fuld en af afterne og begik for første gang i mit liv den dumhed at være sammen med en med pige jeg ikke kendte uden at bruge beskyttelse. En for mig total ubetydelig gang sex og jeg vidste straks at det var for dumt, hvilket selvfølgelig gav dårlig samvittighed med det samme.

Men ud over at give mig dårlig samvittighed, så hun overbragte hun mig desværre også en “gave”, nemlig herpes. Begyndte for et par dage siden at få små sår forneden og har netop været til lægen i dag, og han var ret sikkert på at jeg har fået herpes. Jeg var i forvejen sikker herpå, da alle symptomerne passer. Jeg afventer pt. resultat af blodprøven og håber det bedste, men tror reelt ikke på det.

Har mødtes med min pige de seneste par aftener, men har heldigvis ikke haft sex med hende. Jeg skulle have mødtes med hende i aften, og der var helt sikkert lagt op til sex. Jeg elsker hende, så jeg kan selvfølgelig ikke være sammen med hende nu, så jeg ringede og sagde at jeg var blevet syg, da jeg efter dagen - næsten - klare melding fra lægen er mentalt ødelagt. Fuldstændig.

Jeg har grædt og grædt hele aftenen, da jeg simpelthen ikke kan overskue at skulle fortælle hende at jeg har fået herpes? Har overvejet at sige til hende, at det har lagt i min krop lang tid uden at jeg vidst det, men det betyder at hun kunne hun teoretisk være smittet - det ønsker jeg ikke at bilde hende ind. Så jeg står overfor at skulle fortælle at jeg har været sammen med en anden pige i en kæmpe brandert og at jeg må betale en livsvarig pris herfor.

Ved ikke hvordan I andre kom videre med jeres liv … min synes ødelagt. Trængte bare til at komme af med det - tak for at I lyttede :-)

Ukendt

Re: Var min kæreste utro og fik herpes - av av

Indlæg af Ukendt »

rolig nu…. du kan sagtens sige du har herpes….som du kan se er der mange der har det herinde og det behøver altså ikke være fordi man har været sammen med en. Mit er eksempelvis overført ved fødslen, fordi min mor havde det. Du har herpes og selvom du har lyst til at have sex med hende, må i vente til i ved hvordan i skal forholde jer til det.

Besvar