Kondomet sprang!!

Det er jo ikke enden på dit sexliv. Fjern tabuet og skriv dine tanker.
Besvar
Paloma

Kondomet sprang!!

Indlæg af Paloma »

Har virkeligt brug for svar, blev smittet tilbage i oktober en gang, sikke en vidunderlig fødselsdagsgave, fra min fantastiske kæreste, Fnat, Klamydia og Herpes!
Nå tåben er fyret og livet går videre...

Jeg Er så heldig at møde en fantastisk ung mand, som jeg kaster min kærlighed på og kaster mig over! Gik i seng med ham første gang uden at sige noget, med kondom selvfølgelig... Og så igen anden gang, på det her tidspunkt havde jeg fået øjnene op for at det var noget seriøst og at jeg skulle fortælle ham det, men eftersom det var første gang jeg skulle fortælle en fyr det trak jeg det i langdrag... Og nemisis ramte mig, kondomet sprang...
Sagde det straks til den fantastiske søde og forstående fyr, som smuttede ud og vaskede javertus og til bage og trøste mig, var fuldstændig grædefærdig...

Så her er mit spørgsmål, han vaskede sig, er det nok til at forhindre eventuel smitte?
Jeg har ikke haft udbrud siden slut oktober, starten af november, men ved at der er 5% af tiden hvor jeg alligevel smitter...
Ville slet ikke kunne bære at have smittet ham... Og synes i forvejen mit sexliv er indskrænket rigeligt. Oral sex(til mig) kan slet ikke komme på tale!
Jeg aner ikke hvornår jeg smitter, har som sagt haft sygdommen siden Oktober, men har kun haft et udbrud og det var det første, da jeg 2 uger senere havde muskel smerter i benene og noget kløen for neden for jeg til lægen og fik flere piller.

tjow
Helgen
Helgen
Indlæg: 95
Tilmeldt: 13. feb 2010, 01:42

Re: Kondomet sprang!!

Indlæg af tjow »

Du skal ikke være så ødelagt over det - skulle det ske, at han blev smittet, kan det være, at han ikke kommer til at mærke noget til det nogensinde (der er mange smittede, der aldrig oplever udbrud).

Hvis du har været udbrudsfri på tidspunktet, hvor kondomet sprængte, er der rigtig god chance for, at han ikke er smittet. Specielt hvis du ikke har herpes i det område, hvor han har bevæget sig.

Besvar