Findes der danske dating-sider for herpes ramte?

Det er jo ikke enden på dit sexliv. Fjern tabuet og skriv dine tanker.
fyr26aarhus

Findes der danske dating-sider for herpes ramte?

Indlæg af fyr26aarhus » 21. nov 2010, 18:35

Hej allesammen

Jeg ville høre om der er nogen der ved, om der findes danske herpes-dating-hjemmesider?
Har søgt en del på nettet, og finder kun udenlandske hjemmesider.

På forhånd tak
fyr26aarhus

Enisammebåd

Re: Findes der danske dating-sider for herpes ramte?

Indlæg af Enisammebåd » 3. dec 2011, 22:33

Jeg tror ik de findes....

Burde man ikke lave en??

Jeg blev smittet i sommer, har efterfølgende været sammen med en enkelt fyr, som ikke havde det. Han tog det meget stille og roligt, desværre var det ik lige det.... Og går nu også med tanken omkring at det kunne være man skulle lave en datingside, for os uheldige mennesker.....

gæst

Indlæg af gæst » 14. feb 2012, 09:42

Det lyder faktisk som en ret god idé. Blev smittet af min mand, og fik konstateret HSV type I (genitalis) for kort tid siden. Så hvis det engang skulle blive aktuelt, vil det være rart at vide, der er ligesindede derude.

Gæst

Indlæg af Gæst » 15. feb 2012, 09:57

Man kan oprette bruger herinde, og kan korrespondere herinde jo.... (også privat) Har selv skrevet sammen med nogle.
Men der findes et datingsite for herpessmittede, kan bare ikke huske hvad den hedder, men ved den står i en af de andre tråde herinde.
Vh

herpesdater
Bidrager
Bidrager

Re: Dating site på nettet som er dansk.

Indlæg af herpesdater » 22. jun 2012, 10:30

Hej alle sammen.

Jeg har samme problem som alle jer andre herinde med hsv1 og hsv2. Når det kommer til dating, er det bare et tabu og bare så svært at finde en partner ude i by livet.
Man skulle næsten tro, det er alle os med hsv der sidder derhjemme og holder os tilbage.
men nu har jeg fundet en site der hedder www.herpesdating.dk som er dansk og ser meget seriøs ud.
I kan jo sprede nyheden videre herinde og så kan vi jo mødes på www.herpesdating.dk til en gang dating :)

Hilsen herpesdater :)

Gæst

Indlæg af Gæst » 23. jun 2012, 01:18

Herpesdater

Du siger den ser meget seriøs ud? Den har 2 brugere... og forlanget 1500 kr. for et års medlemsskab?

Det virker ikke forfærdligt seriøst for mig.

herpesdater
Bidrager
Bidrager

Indlæg af herpesdater » 24. jun 2012, 16:09

Hej Igen.
Jeg har kontaktet dem på www.herpesdating.dk og de informerer mig at siden er under opbygning og der vil komme noget med gratis medlemskaber inden for kort tid.
Jeg synes også det er mange penge at betale for at date på nettet, men jeg er da villig til at ofre lidt på det, når man tænker på hvad man kan få ud af det.
I øvrigt er der da et par dating sites som koster en del mere om måneden. Smag og behag vel....

Med hensyn til medlemsantallet skal man vel starte et sted, det var egentlig også bare for at informere om at der var kommet en mulighed for at date andre herpesramte.

God dag til alle herinde.

Gæst

Indlæg af Gæst » 29. jun 2012, 17:42

Hvis det ikke var for herpes ville jeg ikke røre dating sider med en ildtang... Men er så sent som i går blevet afvist, da jeg fortalte om min ulykke.

Og jeg gider ikke mere, jeg er træt af at skulle fortælle, forklare og besvare spørgsmål, jeg vil have et normalt datingliv.

herpesdater
Bidrager
Bidrager

Indlæg af herpesdater » 17. dec 2012, 20:21

fyr26aarhus skrev:
> Hej allesammen
>
> Jeg ville høre om der er nogen der ved, om der findes danske
> herpes-dating-hjemmesider?
> Har søgt en del på nettet, og finder kun udenlandske hjemmesider.
>
> På forhånd tak
> fyr26aarhus

Hej.

Det gør mig ondt at høre om alle den der er blevet smittet, første gang er den værste tur at komme igennem.
Der er mange bekymringer der løber igennem ens hoved og det er svært at forstå at alting lige pludselig er anderledes.
Jeg kan anbefale jer at melde sig ind på www.herpesdating.dk her vil i kunne skrive med mennesker i samme situation,
ja måske finde en partner. "sammen burde vi kunne stoppe herpes smitte, ved at være oplysende,oprigtig og ærlig.

Held og lykken fremover.

Mange hilsner fra

Herpesdater ;)

elmutcho

Indlæg af elmutcho » 9. aug 2014, 22:19

:cry: Hej, jeg har fundet en super gratis dating side. http://www.datingher.dk/

Besvar