Hvordan kommer man videre?

Det er jo ikke enden på dit sexliv. Fjern tabuet og skriv dine tanker.
Besvar
MeMyselfAndI
Indlæg: 1
Tilmeldt: 10. okt 2010, 16:39

Hvordan kommer man videre?

Indlæg af MeMyselfAndI »

Jeg har lige fået konstateret Herpes 2.
Min læge fortalte ærlig talt ingenting om det, så det meste af det jeg ved, er fundet på nettet.

Min ekskæreste fortalte mig ikke noget. Da jeg så fik det konstateret af lægen, brød jeg sammen og fortalte ham, at jeg havde fået Herpes 2.
Og hans reaktion var "Jamen, det er mig der har smittet dig" Altså, vidste han godt, at han bar sygdommen - Men fortalte mig det ikke :-(

Og nu er det i udbrud for anden gang - Det tager lidt pusten fra mig, alt det her. Føler mig klam, og ulækker. Og nærmest som om, at det er HIV jeg er ramt af.


Hvordan kom I videre, fra da I fik stillet diagnosen? Jeg er ikke testet via blodprøve, bare via undersøgelse.


Må indrømme, at jeg er knust indvendigt, men holder facaden rimelig godt ud ad til. Det er bestemt ikke sjovt!

Mvh.

tjow
Helgen
Helgen
Indlæg: 95
Tilmeldt: 13. feb 2010, 01:42

Re: Hvordan kommer man videre?

Indlæg af tjow »

Dum ekskæreste - men så er alt jo, som det skal være på den front! :)

Ked af at måtte byde dig velkommen med disse ord, men sådan er de altså bare: :D Den dag du vælger at acceptere, at du har fået en harmløs, irriterende, kronisk sygdom, som måske vil plage dig til tider, men som du måske ender med ikke at mærke til og under alle omstændigheder er en, du kan tage piller imod.

Jeg har lidt en del under det, og ville nok også gerne være det foruden, men nu har jeg sgu lige vænnet mig til det ræs, og det kan også godt lade sig gøre at leve et godt liv med det og sammen med andre mennesker :lol: + faktisk er det en god anledning til at se sin livsstil efter i krogene - ku' man være sundere, gladere eller bedre ved sig selv? Det gælder i mange henseender om at turde lytte til sig selv, sige fra, vise velvilje og kærlighed frem for fjendtlighed (fjendtlige folk får flere udbrud, så hils verden velkommen!)

Besvar