Tak og et par spørgsmål

Det er jo ikke enden på dit sexliv. Fjern tabuet og skriv dine tanker.
Besvar
Lotte

Tak og et par spørgsmål

Indlæg af Lotte »

Hvor var det dog en superdejlig opdagelse at gøre, at finde denne hjemmeside :-)

Det er så fedt at læse om hvordan I andre gør og ikke gør. Så rart at vide, at man ikke er den eneste, der har herpes.

Jeg har heldigvis meget sjældent udbrud og har mig bekendt aldrig smittet en mand. Jeg havde en dejlig kæreste igennem 3 år, og der blev godt nok sexet igennem med ham uden kondom - heldigvis uden at smitte ham. Nu har jeg så mødt en mand, som jeg jo så også måtte fortælle om det her "festlige" tema. Jeg ved ikke, om han tør eller ikke tør sex med mig uanset om vi bruger kondom eller ej. Han har læst på nettet, at man skal bruge kondom uanset hvad. Jeg har har forklaret ham, at det jo er mig, der har det, så det behøver han da ikke, hvis jeg skal give ham oralsex - Er der nogle af Jer, der har hørt om det før ? Og hvordan får jeg forklaret ham, at det altså ikke er det store problem, det her ? .. Selvfølgelig skal jeg nok sige til, hvis jeg er den mindste smule i tvivl, om der er et udbrud på vej. Hellere en gang for meget end en for lidt. Jeg synes, jeg mangler en lille brochure, der ikke maler fanden på væggen men giver en saglig beskrivelse i stedet for alle skrækhistorierne flere steder på nettet. Har "vi" sådan en på nettet eller et andet sted ??

Jeg har besluttet mig for at leve på Zelitrez eller et tilsvarende kopiprodukt. Jeg gider bare slet ikke de udbrud, så vil jeg hellere tage en pille hver dag og så vide, at udbrudende er meget sjældne og meget milde. Jeg får bare en enkelt lille bitte dut på den ene skamlæbe. Den gør hverken ondt, prikker eller noget andet. Jeg har spurgt min læge om det kan være andet end herpes, da den jo ikke gør meget væsen af sig. Den sidder samme sted hver gang, og det er vist det, der gør at konklusionen er herpes. Har I andre det på samme måde af og til ? .. altså jeg ved, jeg har herpes ... men jeg tænker, det lige så godt kunne være en indgroet hårsæk, der bare ser sådan ud efter en omgang intimbarbering. Mit første herpesudbrud sad øverst på den ene balle, og der har jeg kun haft udbrud én gang efterfølgende. Mit første udbrud fik jeg for ca. 7 år siden, og var jo i totalt chok som alle Jer andre.

.. og rigtig god sommer til Jer - mine nye venner :-)

Lotte

Besvar