Har lige været ved lægen !!!

Det er jo ikke enden på dit sexliv. Fjern tabuet og skriv dine tanker.
Besvar
Maria, Jensen

Har lige været ved lægen !!!

Indlæg af Maria, Jensen »

Det er nu tirsdag og siden i lørdags har jeg haft blister i munden, og søndag fik jeg feber og har haft det siden. Dette indebærer også at jeg har fået blister på mine skamlæber, i hele munden, ganen, tungen og halsen og min læbe er hævet så det ligner jeg har fået tæsk. Det gør ufatteligt ondt når jeg synker og ved underlivet...
Min læge var næsten sikker på det er herpes, men får først svar på mandag, men indtil videre får jeg 5 piller om dagen(aciclovir). Hvor lang tid går der før pillerne hjælper, og nu går jeg jo ud fra det er herpes?
Jeg er i et fast forhold,og har været det i over et år, men sidste uge havde min kæreste et forkølelsessår (måske?han siger selv det var soleksem, men min læge sagde at sol kan gøre at herpes går i udbrud, så det har nok været herpes). Vi har aldrig brugt kondom, medmindre jeg har glemt en p-pille, og grunden til jeg tror jeg er blevet "ramt" er at jeg var i byen i fredags og kom hjem kl.5, skulle op kl.8 og arbejde i 3 timer.. så sov jo ikke særlig meget og efter hvad jeg kan læse fra andre indlæg kan det gøre at det går i udbrud?

Til sidst... hvad er symptomerne inden man får det ? er lidt i tvivl...

Mange forvirrede og frustrerende, men dog kærlige hilsner Maria Jensen

Kristian
Samaritan
Samaritan
Indlæg: 36
Tilmeldt: 26. jan 2008, 12:16

Re: Har lige været ved lægen !!!

Indlæg af Kristian »

Hej Maria.
Jeg kan ALTID mærke det 3-5 dage inden jeg får et udbrud, ved at mit ene lår eller min arm bliver overfølsom for berøring. Man kan mærke at der er noget galt med ens nervebaner. Føles lidt som en sol-skoldning. Men alligevel anderledes. Jeg er aldrig i tvivl om det er det, eller ej. Og det er rart, for så ved jeg at jeg skal holde udkig de næste par dage, så min kæreste ikke bliver smittet. Vi bruger ingen beskyttelse og har aldrig gjort. Vi har kommet sammen i 8 år nu. Og hun er ikke smittet.

Guest

Re: Har lige været ved lægen !!!

Indlæg af Guest »

Jeg har hørt at flere mænd end kvinder kan mærke et udbrud - eller vide at det er på vej. Kvinder kan ha' små blærer længere inde, så de ikke er synlige. Derfor kan flere kvinder have et udbrud uden at vide det. Inkl. mig selv. Jeg har haft det siden maj måned og har haft udbrud hver gang inden mit månedlige. Nu har lægen sat mig på medicinkur i ½år, som skulle holde udbrudene nede.

Besvar